[adinserter block="1"]

חשיפת מדריכים חדשים

0
(0)

תגיות:

אין תגיות.

זמן הפעולה: שעה

מטרות הפעולה:

לעשות חשיפה מגניבה לחניכים ושייהנו.

תוכן הפעולה

החניכים יעברו בין 6 תחנות ובכל תחנה הם יקבלו עוד מידע על המדריך שמדריך אותם. עד שבסוף הם יגיעו לצוות מדריכים ולכל קבוצה יהיו שלוש שאלות שהיא יכולה לשאול את הצוות לפני שהיא מנחשת מי המדריך לפי המידע שנתנו להם בתחנות.

כל תחנה המדריך מביא פרס שהוא רמז על המדריך של אותה קבוצה

תחנה 1 פיצוץ בלונים

נתן לכל קבוצה מספר בלונים לפי החניכים (אידיאלית) והם יצטרכו לפוצץ אותם בעזרת חיבוק/ דרך יצירתית אחרת שאנחנו נאשר. בכל אחד מהבלונים יהיה חלק מפאזל שעליו כתוב את הרמז הראשון הם יחברו את הפאזל ויקבלו את הרמז.

5 דק

תחנה 2 כוס על המצח

נחלק לכל חניך כוס מים מלאה. המשימה שלהם תהיה לשכב על הגב, להניח את כוס המים על המצח ולהצליח לאזן אותה במשך דקה (אם הם לא מצליחים לקצר את הזמן).

5 דק

תחנה 3 קליעה עם חבל לאסו

נביא את החניכים מול אזור שיש בו כיסאות הפוכים (עם רגליים) והמשימה של כל קבוצה היא לקלוע חבל עם קשר לאסו פי 2 מכמות החניכים שיש בה. חשוב לסמן קו שלחניכים אסור לעבור (כדי שלא יהיו קרובים מידי).

5 דק

תחנה 4 מרוץ שליחים מים

התחנה תהיה תחרות בין הקבוצות בגדוד. המשימה של הקבוצות היא להעביר את כל המים שנמצאים בגיגית אחת לגיגית אחרת. הקבוצה שתסיים אחרונה תצטרך לעשות משימה נוספת כדי לקבל את הרמז. (חשוב לראות שעושים גבולות ברורים בין הגיגית בהתחלה לבין הגיגית בסוף ושהם לא משתמשים בדרכים אחרות חוץ מהכוסות).

המשימה הנוספת – פנטומימה

כל פעם נקרא לנציג חדש בקבוצה והוא יצטרך להעביר בפנטומימה לקבוצה מילים המשימה תסיים ברגע שהקבוצה תצליח להבין את כל המילים. רשימת מילים:

  • היפופוטם
  • אולר
  • פוסטר
  • מגנט
  • טבלה
  • מנוף
  • גז
  • ריח לבנדר
  • מפל
  • פסגה

10 דק

תחנה 5 מספרי טלפון

נפזר להם על הרצפה 15 מספרי טלפון שרק אחד מהם הוא אמיתי (לבדוק את זה שהם לא יתקשרו לאנשים רנדומליים). אנחנו לא נאמר להם שזה מספרי טלפון הם יצטרכו להבין לבד את התחנה אנחנו רק נפזר את הפתקים. המספר הנכון יהיה של אחד המדריכים (החדשים) שייתן להם את הרמז הבאה לקבוצה שלהם (צריך שהיה לו רז לכל קבוצה ושהוא יבין עם איזו קבוצה הוא מדבר על פעם).

5 דק

תחנה 6 כתב סתרים

כתב סתרים שיגיד להם לחפש משהו בשבט (יכול להיות הבוגר או שכבגיסט שנוכח) שהוא יגיד להם איפה המדריכים נמצאים.

5 דק

היכרות עם המדריכים החדשים

רעיונות להיכרות: שם + במה היית ממלא בריכה.

אף פעם לא : כל אחד מרים חמש אצבעות ואומר משהו שהוא אף פעם לא עשה. אם משהו בקבוצה עשה אותו הוא מוריד אצבע. המטרה זה להוריד לאנשים אחרים את האצבעות (ככל שזה יותר הזוי שלא יצא לך לעשות ככה זה יותר טוב) ולהישאר אחרון עם אצבעות מורמות.

פים פם פום: יש שלושה מתנדבים שנותנים להם בלי שהם רואים שמות, פים פם פום. המדריך ישאל שאלות כמו למי הכי מתאים להיות ראש הממשלה, אצן מקצועי, בעל קולנוע והקבוצה צריכה להגיד אם זה פים פם או פום. המטרה של המתנדבים היא לנחש מה השם שלהם.

20 דק

ציוד:

5 רמזים על כל מדריך חדש
בלונים
פאזל רמז ( ככמות הקבוצות)
כוסות
בקבוקי מים
חבלים
כיסאות
גיגיות ( ככמות הקבוצות פי 2)
דפים עם מספרי טלפון מזויפים ואחד אמיתי
להכין כתב סתרים מקרא ודף עצמו (עדיף להדפיס)

תמונה שמכילה טקסט, גופן, לבן, טיפוגרפיה התיאור נוצר באופן אוטומטי

 

נוצר על ידי:

כמה היית מדרג את הפוסט?

לחץ על כוכב כדי לדרג!

דירוג ממוצע 0 / 5. כמות דירוגים: 0

עדיין אין דירוגים. היה הראשון שמדרג את פוסט זה

תגובות

פנייה לצוות האתר

דלג לתוכן