[adinserter block="1"]

פעולת משחקי מים

4.5
(2)

תגיות:

אין תגיות.

זמן הפעולה: שעה ועשרים דקות

מטרות הפעולה:

ליהנות עם מים, להתגבש.

תוכן הפעולה

דליי מים

 ממלאים 4 דליי מים, ממקמים 2 מול 2 במרחק מסוים. מחלקים את החניכים לשתי קבוצות (אפשר שאלו יהיו אותן הקבוצות). המשימה של כל קבוצה היא להעביר את כל מים מדלי לדלי בעזרת כוס (מחוררת בקצה) לפני הקבוצה השנייה. המשחק מתפתח כשנותנים לחניכים אפשרויות אחרות של כלים שאפשר להעביר איתם את המים כמו: נעליים, פה, ידיים, בגדים וכל מה שבהישג יד וקיבל אישור מהמדריך.

20 דק

כיבוש דגלים/ הדגל מים

מחלקים את הקבוצה ל-2, נותנים לכל קבוצה שטח מוגדר משלה ונותנים לכל קבוצה דגל. המטרה של כל קבוצה זה להגן על הדגל שלה ולהשיג את הדגל של הקבוצה השנייה. החניכים יכולים לתפוס חניכים מהקבוצה השנייה אם הם נכנסו לשטח שלהם. אם חניך נתפס הוא נהפך לשבוי ומחכה במקום שמשהו מהקבוצה שלו יציל אותו עם כיף. המשחק מסתיים כאשר אחת הקבוצות מצליחה לגנוב את הדגל של הקבוצה היריבה ולהביא אותו למקום מבטחים בשטח שלה. הטוויסט הוא שכדי לתפוס מישהו מהקבוצה השנייה צריך לפגוע בו עם בלון מים. כל אחד מהחניכים יתחיל עם 2 בלוני מים (זאת אומרת שצריך להשתמש בהם בחוכמה) על כל פגיעה מוצלחת בחבר בקבוצה היריבה הם יקבלו עוד שתי בלונים.

30 דק

בלון באוויר 

מחלקים את הפעילים לשתי קבוצות. כל פעיל מקבל בלון בצבע (אחד משני צבעים) לכל קבוצה יש צבע משלה, המטרה של כל קבוצה היא להפיל את כל הבלונים של הקבוצה השנייה. מותר לעזור לחבר מהקבוצה שלך להשאיר את הבלון שלו באוויר, אבל ברגע שהבלון האישי שלך נפל אסור לך להמשיך לשחק. במקרה ופעיל שומר על שני בלונים באוויר והבלון האישי שלו נפל עליו להפסיק לנסות להשאיר את הבלון של חברו באוויר. הקבוצה שצבע הבלון שלה יהיה האחרון שנשאר באוויר תנצח.

20 דק

השעון 

מסדרים את החניכים במעגל ובמרכז מעמידים חניך. החניך במרכז המעגל צריך לספור עד שלושים בעיניים עצומות, כשהוא מגיע לעשר שניות הוא מרים יד אחת (בתשעים מעלות) , בעשרים שתי ידיים ובשלושים מוחא כף. אפשרות שנייה שתוך כדי שהוא סופר הוא צריך לפתוח את הידיים שלו לרוחב ולסגור בהדרגה, ברגע שהוא מגיע ל-30 הוא צריך למחוא כף (אפשר לשנות את המספר ל 20, 15, 40…). תוך כדי שהחניך באמצע סופר בעיניים עצומות, החניכים במעגל מעבירים בקבוק מים מלא עם פקק פתוח. המטרה שלהם היא להעביר את הבקבוק כמה שיותר מהר כשהוא מגיע אליהם על מנת שהחניך באמצע לא ימחא כיף שהבקבוק בידיהם. שהחניך באמצע מוחא כף החניך שאצלו נמצא הבקבוק נפסל ומתיישב עם רגליים ישרות קדימה, ככה המשחק קשה יותר כיוון שמי שלידו צריך לעבור מעליו כדי להעביר את הבקבוק (חייב לעבור מעל מי שיושב, אסור פשוט להעביר עם היד מעליהם. כשיש כמה פסולים ברצף צריכים לדלג בין כולם עד שמגיעים לחניך הבא שלא פסול ונשאר עומד). מכיוון שהבקבוק פתוח הוא ירטיב את החניכים ובעיקר את מי שנפסל ויושב.

10 דק

ציוד

בלוני מים
דליים
כוסות חד פעמיות
בלונים בשני צבעים
בקבוק מים

נוצר על ידי:

כמה היית מדרג את הפוסט?

לחץ על כוכב כדי לדרג!

דירוג ממוצע 4.5 / 5. כמות דירוגים: 2

עדיין אין דירוגים. היה הראשון שמדרג את פוסט זה

תגובות

פנייה לצוות האתר

דלג לתוכן